Muziek - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Tamara - WaarBenJij.nu Muziek - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Tamara - WaarBenJij.nu

Muziek

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara

23 December 2011 | Verenigde Staten, San Francisco

Uitslapen....vakantie kan zalig zijn ;-) we staan alweer op onder een stralend blauwe hemel en aangename temperaturen. We starten de dag met een fikse wandeling naar de painted lady's; de welgekende victoriaanse huizen. Na de inspanning volgt de ontspanning: we laten ons verwennen met echte Amerikaanse pancakes met veeeeeel siroop. Vervolgens gaan we via de retrowinkels naar Amoebe, een maxi muziekwinkel waar men naast CD's ook platen en cassettes verkopen! Een plaats waar je gerust een hele dag kan rondhangen. Na al dat muziekgeweld doorkruisen we SF by feet. Via Japantown komen we aan in Nob Hill. Een miljonairswijk dat mag gezien worden. We sluiten onze trip af op Union Square waar een gigantische kerstboom staat te fonkelen. Na diner bij de lokale Italiaan maken we onze koffers. We zijn klaar om morgen onze trip naar las Vegas aan te vangen.

• 24 December 2011 - 15:27

Annelies:

Oh, als ik die plaatsen lees die jullie bezocht hebben, ben ik zelf terug in Frisco! We hebben dezelfde dingen gedaan :-). Ik ben blij te lezen dat de zeeleeuwen terug zijn, want ze waren op een zeker moment allemaal weg en ze horen inderdaad bij Pier 39!
    Ik ga zo dadelijk naar Turnhout om kerstavond met de schoonfamilie te vieren. Ik wens jullie alvast een zalige kerst daar in San Francisco!!!
    Kerstknuffel van A'ke en Sientje (die bijna op de laptop ligt)

• 24 December 2011 - 17:37

Het Thuisfront:

Zo te horen lijkt het daar heel mooi en de moeite waard om eens te bezoeken. Wij zijn nu met mama, papa, meter en peter Kerst aan het vieren. De aperitief is er bijna door en we gaan bijna aan tafel.
    We missen je hier enorm!

Dikke kus van ons allemaal x