On the road - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Tamara - WaarBenJij.nu On the road - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van Tamara - WaarBenJij.nu

On the road

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara

26 December 2011 | Verenigde Staten, Barstow

Gisteren zijn we op sta geweest in Yosemite national park. Ijzig koud maar met een staalblauwe hemel, stevige wandelschoenen en goed gezelschap wagen we ons aan een paar hikingtrails. Dit park bezoeken in de winter heeft zo zijn voordelen: geen massa volk en de watervallen zijn bevroren. Het is gewoon genieten van de rust, natuur, het zonnetje en de wildlife dat zich ondanks de kou laat bewonderen. Na een lange dag stappen vieren we kerst. Met de groep gaan we eten... Amerikaans eten. Dan besef je dat wij, Europeanen , toch wel een rijke keuken hebben. Daarna is het pakjestijd. Heidi heeft mijn kadoi; een lichtgevend hart ( last Christmas i gave you my hart...;-)) in zelf krijg een kerstbal die klinkt als een koebel :-) als afsluiter gaan we vieren in de bar!
Vandaag zijn we vertrokken naar dealt valley. We hebben meer dan 7u gereden. Dus eigenlijk niet veel gezien buiten de prachtige landschappen die voorbij zoefden. Misschien moet ik dan maar eens vertellen met wie ik op stap ben ; met een benden nichten! Van de 6 mannen zijn er 4 homo's waarvan er een echt over is: een dramaqueen is nog zacht uitgedrukt. En neen, ik heb niets tegen gay's maar geloof me: zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt. Maar toegegeven het is altijd gezellig druk in groep... Of was dat net datgene wat ik thuis wou ontlopen ;-) alle gekheid op een stokje : het valt heel goed mee. Ik geniet van elke minuut!

• 27 December 2011 - 22:26

Timothy:

héhéhé
    tof om dit te lezen ;-)
    laat de "jongens" gerust hé Tamara - toch geen Italianen toevallig?

Groetjes!

• 28 December 2011 - 13:09

Dirk:

Is't soms al carnaval daar :-) ? Zien of stra

• 30 December 2011 - 05:04

Tamara:

Geen Italianen en geen carnaval het is een Aussie-boy dat zichzelf prinses Fiona noemt. Zegt dat genoeg? ;-)

• 31 December 2011 - 10:30

Annelies:

Het is in Yosimeti dat wij "Bruintje" de beer zijn tegengekomen na een lange hike. :-)
    Prachtig park, hé. :-)
    Sjongejonge, krijg zoveel zin om terug te gaan!