Eerste dag van het nieuwe jaar - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Tamara - WaarBenJij.nu Eerste dag van het nieuwe jaar - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Tamara - WaarBenJij.nu

Eerste dag van het nieuwe jaar

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara

04 Januari 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

De eerste dag van het nieuwe jaar beginnen we met een verhuis van het trek-hotel naar het strip-hotel maw naar het centrum. De main street is na het drukke feestgedruis van gisteren alweer opgekuist en ingenomen door koning auto. Na het aanschouwen onze nieuwe balzaal gaan we op stap. Vegas is vooral hotels bezoeken die allemaal om ter grootst en creatief zijn. Vandaag op het programma: The venetian, circus circus, treasure island en de vele shoppingcentra die er tussen liggen. We voelen de kilometers in onze voeten. Om 18u trekken we naar ons vorig hotel om een laatste keer met de groep te eten. Vervolgens krijgen we als afsluiter een rondrit in de grootste limousine ter wereld. Het is een unieke ervaring. Na wat foto's genomen te hebben aan het welkomsbord bezoeken we Fremont Street. Absoluut de moeite om een ommetje te maken. Uiteindelijk stopt onze tour. We nemen afscheid van de groep en onze gids Art. We beloven om elkaar om de hoogte te houden van onze to- do-landenlijst :-) het is wel raar om gedag te zeggen aan mensen waar je 9 dagen intensief hebt mee samen geleefd. Gelukkig bestaat er Facebook. Morgen vroeg op om de grand canyon te bezoeken.