Changement van de plannen… - Reisverslag uit Iddergem, België van Tamara - WaarBenJij.nu Changement van de plannen… - Reisverslag uit Iddergem, België van Tamara - WaarBenJij.nu

Changement van de plannen…

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara

15 Januari 2013 | België, Iddergem

3 maand weg! Dat staat vast maar in tegenstelling tot plan A waarbij ik 3 volle maanden aan het werk ben als vrijwillige,r is gewijzigd. Een mens moet af en toe ook eens ontspanning hebben hé ;-)
Dus de 3 maanden zijn gereduceerd naar 2 waarbij ik die 3e maand ‘gewoon’ op reis wil.

Wat, waar en hoe staat nog niet vast maar dit zijn de ideeën die door mijn hoofd gaan op dit moment:

Bezoek aan Zuid-Afrika…misschien met Annelies DG of Kostas als hij terug geraakt uit Cyprus ;-)
Paar weken Cuba. Selena? Annelies?
Een treintocht door Namibië met de Dessert Express (ik ben daar dan toch ;-))
Of zou ik nog eens langs gaan in Tokyo en omstreken . Dan kan ik meteen mijn Japans oefenen.

Andere suggesties zijn altijd welkom.

Verder is het een heel gedoe met de werkvisa die wordt afgeleverd door Nambië maar moet aangevraagd worden in Berlijn en als het kan liever gisteren als vandaag.
Probleem: mijn paspoort vervalt in mei en ik ben aan het hopen dat tegen dan die 7-jaar regel is doorgevoerd. Probeer dat maar eens uit te leggen aan de "efficiënte" Duitsers ;-)

Maar ondertussen ben ik ook bezig met het plannen van mijn ‘nabije’ reizen ;) De rondreis in Cyprus moet uitgewerkt worden en ik wil dit jaar écht eens naar Barcelona en omstreken. Misschien zit er nog een skireis in het verschiet en ook de zeilreis begint (hopelijk) vorm aan te nemen. Genoeg dingen dus om over te dromen bij dit prachtige wit tapijt…