windhoek - Reisverslag uit Eros, Verenigde Staten van Tamara - WaarBenJij.nu windhoek - Reisverslag uit Eros, Verenigde Staten van Tamara - WaarBenJij.nu

windhoek

Blijf op de hoogte en volg Tamara

17 December 2016 | Verenigde Staten, Eros

16 en 17 december
Dat het kopen van eigendom moeilijk ging zijn, daar was ik op voorbereid. Maar dat het zo moeilijk ging worden, had ik niet verwacht. Er zijn tal van regels, wetten, verplichtingen, voorwaarden en noem maar op. Maar ik geef niet op, moeilijk gaat ook. Ondertussen heb ik een aanbod gekregen om een kleine lodge te kopen. Perfect gelegen en betaalbaar mits sponsoring, aandeelhouders en crowdfunding (alle ideeën zijn welkom). De plannen liggen klaar om in te kijken en een van de komende dagen ga ik de eigendom bezoeken. Als het inderdaad zo fantastisch is als ze zeggen, dan zal er heel wat (financieel) werk aan de winkel zijn.
Ondertussen geniet ik van mijn vakantie. De temperaturen lopen elke dag op tot meer dan 30 graden en that's the way I like it :)
Gisteren gaan ronddwalen in Windhoek-stad. Mijn favoriete winkeltjes zijn er nog steeds (oef) en ik laat mezelf me allerhande spullen die ik in België niet kan vinden. Zo hebben ze hier bijvoorbeeld een winkel die kruiden mixt. Maw je kan om het even welk kruid laten mixen: koriander met rozemarijn. Curry met citroen...de combinaties zijn eindeloos. En de kledingwinkels zijn gewoon superleuk om te shoppen.
Na een namiddagje Windhoek ben ik overtuigd dat ik ABSOLUUT niet in een stad wil wonen! Geef mij maar het uitgestrekte Namibische landschap.
'S avonds genieten we tot laat in de avond op de veranda van een heerlijke amarula. Herinneringen worden opgehaald en ik geniet ten volle van het aangename gezelschap rond om mij.

• 17 December 2016 - 08:58

Sanne:

Fijn om je verslagen te lezen! Hopelijk vind je daar een mooie lodge. Bereid je in dat geval alvast voor op bezoek van je collega's!! Geniet er ginder van! Groetjes Sanne

• 17 December 2016 - 12:41

Isa:

Hey Tamara!
    Alvast veel succes bij het vinden van een pand! maar vooral genieten eerst en vooral van al hetgeen jouw 'thuisland' te bieden heeft!! :) :)
    ps: als ge iets vindt, nodig ik mezelf uit voor de 'housewarming party'!!!!! :) :)

kiss, isabella