23 december - Reisverslag uit Otjikondo, Namibië van Tamara - WaarBenJij.nu 23 december - Reisverslag uit Otjikondo, Namibië van Tamara - WaarBenJij.nu

23 december

Blijf op de hoogte en volg Tamara

24 December 2013 | Namibië, Otjikondo

voor dag en dauw vertrekken we naar Etosha om de zonsopgang te bewonderen...wat mooi!! Het natuurpark is een zalige plek om te vertoeven. Nadat de zon de horizon heeft verlaten, genieten we ons ontbijt op een van de vele campingsites. Klaar om een hele dag rond te zoeven in het park. Doordat het de afgelopen dagen zoveel geregend heeft, moeten we wat langer zoeken naar de dieren maar het loont telkens de moeite. Giraffen, springbokken, leeuwen, sheeta's, vogels in alle soorten en maten en ga zo maar door. Het enige wat ik hier nu mis, is mijn vliegtuigje. Het moet super zijn om deze vlakte over te vliegen. Pas laat in de namiddag keren we terug naar huis. Tot aan het avondeten zijn we vrij en ik maak er gebruik van om me te verdiepen in mijn harnas-boek (soul of a lion) terwijl ik geniet van het prachtige uitzicht op mijn terras. Het is eens wat anders dan rushen om tijdig de kerstinkopen te doen en aan te schuiven aan ellenlange kassarijen ;) tijdens het avondmaal worden de voorbereidingen besproken voor kerst en nieuw. Het wordt een leuk feestje hier in het zwoele Namibië :)

• 24 December 2013 - 17:45

Kostas:

Ik wens je een héél fijne Kerstavond, Tamara ;)! Hier is het gezellig aan het stormen geweest vandaag, nu is alles en beetje bedaard :). Ik moet zeggen dat zo'n Kerststorm ook nog wel iets heeft :D. I'm dreaming of a stormy Christmas ... And since we've no place to go, let it storm, let it storm, let it storm ;)!
    Geniet van de zonnige Kerst ginder op het zuidelijk halfrond ;)!